Робота
Абсолют – один з великих роботодавців м Черкаси та Черкаської області. У компанії працює близько 2000 чоловік. Ми постійно розвиваємося і тому потребуємо кваліфікованих кадрах, а також займаємося навчанням і працевлаштуванням, тих співробітників, які тільки починають свою трудову діяльність.
Ми пропонуємо:
- Цікаву роботу
- Гідну оплату праці
- Є можливість розвитку, підвищувати кваліфікацію
- Є перспективи кар’єрного росту
Як влаштується до нас на роботу?
- Виберіть вакансію
- Заповніть анкету, яка прикріплена після списку вакансій
- Надішліть анкету на електронну адресу вказану в оголошенні вакансії
- Якщо у Вас немає можливості відправити анкету зателефонуйте: 0637755688, 0677105124, absolut.robota.ck.ua@gmail.com
Завантажити анкету Завантажити
вимоги: -З досвідом роботи на аналогічній посаді від 1 року – Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1C, M.E.Doc) Обов’язки: -ведення первинної документації; – ведення і перевірка касової дисципліни; -проведення і контроль інвентаризацій.
вимоги: -Вища освіта; -Досвід роботи головним бухгалтером; -Відповідальність, досвід роботи з великими обсягами; Досвідчений користувач ПК, знання 1С, Клієнт-банк, M.E.Doc. Обов’язки: – складання щомісячної, квартальної та річної фінансової, статистичної та податкової звітності підприємства в повному обсязі і своєчасна її подача до контролюючих органів. -Знання національних стандартів бухгалтерського обліку, податкового кодексу, нормативних документів, норм чинного законодавства. Постійний контроль змін в законодавстві з метою мінімізації податкових ризиків для підприємства. -Знання всіх ділянок податкового та бухгалтерського обліку. Організація і контроль роботи співробітників бухгалтерії, розподіл обов’язків. -Взаємодія з банківськими установами, статистичними та податковими органами. -проходження податкових перевірок, оформлення відповідей на запити контролюючих органів
Обов’язки: – Викладка товару – Виконання ротації продукції – Перевірка цінників – Перевірка і контроль термінів придатності
Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1CM.E.Doc) Вимоги: З досвідом роботи на аналогічній посаді від 1 року Обов’язки: – Нарахування заробітної плати. – Обробка документів. – Ведення банківських документів. – Набір платіжних документів. – Звітність по заробітній платі
Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1C, M.E.Doc) Вимоги: З досвідом роботи на аналогічній посаді від 1 року Обов’язки: – Контроль бухгалтерів; – Контроль касових дисципліни; – Ведення податкового обігу; – Фінансова, податкова та статистична звітність.
Обов’язки: – Якісне і ввічливе обслуговування гостей на касі – Робота з касовим апаратом (прийом грошових коштів, сканування товару, видача чека)
Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1C, Нельсон, ABM) Вимоги: З досвідом роботи на аналогічній посаді від 1 року Обов’язки: – Аналіз ринку постачальників продукції моніторинг цін на продукцію; – пошук нових постачальників продукції; – укладення договорів поставки; – Ведення переговорів з постачальниками. – Підбір асортименту товару.
Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1C) Вимоги: З досвідом роботи на аналогічній посаді від 1 року Обов’язки: – Керувати колективом бухгалтерів до 10 осіб; – Перевіряти діяльність підлеглих; – Готувати фінансову звітність.
Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1C) Вимоги: Досвід роботи в сфері торгівлі ст. продавцем, касиром Обов’язки: – Прийом товару – Повернення товару – Здача інкасації – Контроль роботи касирів, продавців – Контроль за термінами товару.
Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1С) Вимоги: З досвідом роботи на аналогічній посаді від 1 року Обов’язки: Робота з персоналом: (контроль діяльності, організація роботи персоналу, розподіл завдань і контроль виконання завдань, оцінка якості роботи кожного співробітника, нарахування премій) -Ведення звітності. Робота з державними органами. – Робота зі скаргами в соц. мережах, книгою скарг. Контроль здачі в оренду торгової площі. -Проведення відеоконтролю згідно звіту контролера.
Знання програм ПК (Word, Eсxel, 1C, Outlook Express, Internet) Вимога: Вища освіта, досвід управлінської діяльності від 2-х років. Знання і розуміння основних торгових бізнес – процесів. Обов’язки: – Планування і контроль роботи супермаркету – Проводити роботу з персоналом: підбір, навчання, адаптацію, мотивацію, контроль трудової дисципліни; – Забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів в магазині; – Дотримуватися норм товарних залишків, контролювати норми списання; – Проводити контроль актуального асортименту, рекламних акцій в магазині, відповідності магазину всім стандартам компанії; – Забезпечувати виконання плану товарообігу магазину; – Здійснювати замовлення і прийом товару, актуалізацію асортименту